Hairstyles buat lelaki

بسم الله الرحمن الرحيم

     Bagi peminat yang suka buat hairstyle pelik-pelik macam aku ni. Gemar gila search google jenis hairstyle yang baru. Tapi, aku nak kongsi hairstyle yang tak lama dan tak baru. Cantik! Pergi depan cermin then cuba ye. Tak pelik pun. Tapi nampak kacak. 


     Ambillah yang mana jadi idaman korang . Buat hias rambut pelik-pelik jadi tarikan tau. Ni nampak je simple tapi tergamam orang lihat korang. Tak payah nak terkejut sangat. Cubalah selagi korang tak botak. 

P/s: Dulu Marouane Fellaini pun cuba tapi tak dapat sebab besar sangat.