Wordless wednesday? apa Itu .

بسم الله الرحمن الرحيم

     Ramai yang tertanya - tanya tentang Wordless Wednesday . Saya sendiri pun turut hairan dengan sesetengah orang ni. Apa motif mereka buat Wordless Wednesday ni . Setiap hari Rabu memang akan tunggu untuk memahami maksud sebenar Wordless Wednesday ni . Rupa - rupanya Wordless Wednesday ialah entri di mana pada hari rabu semua blogger membuat satu post gambar tanpa meletakkan apa-apa isi untuk menjelaskan gambar tersebut. Ini bermaksud gambar itu menceritakan segalanya untuk hari itu .. Wordless Wednesday untuk hari ini ialah .....

WORDLESS WEDNESDAY


     Ada apa - apa lagi tentang Wordless Wednesday? 

6 comments

insyaAllah...

farah jarang buat wordless ni, takde idea.

yapp.. hanya gambar tanpa entry yang panjang berjela .. :)

Sedap je ayat ww faris kan. :)

#msredcheesecake : :) .
#Farah Arina : sure takde idea. Faris rase wordless paling senang.
#cikmisi leen : betol tu. kalau entri panjang nak ape pon tak tahu. kalau ade gambar senang la sikit.
#Ismi Ana : Alhamdulillah :) thanks

11:22 am

Bila malas nak taip panjang-panjang hari Rabu buat je Wordless Wednesday :)

Post a Comment