Having A Bad Day ..

بسم الله الرحمن الرحيم



     Seriously , Faris nak pergi sekolah hari ini . Sekolah ganti ada pada hari ini . Entah penyakit datang pula . Tak apa , ujian Allah . Alhamdulillah , hari ni sihat sedikit . Semalam , balik je dari masjid . Terus pergi ke tandas . Muntah terus .. 

     Tak ada langsung tenaga waktu tu . Then , makan ubat . Tidur sejenak ! Bangun , mak ambilkan kurma sebab tak ada selera nak makan nasi . Makan kurma pun jadi la . 

     Macam ada sesuatu je . Rasa macam nak muntah .. Tahan dulu . Then , pergi tandas pula . Muntah lagi . Aduihh .. Letih gile . Tenaga dah nak empty . Alhamdulillah , dapat lalui semalam . Hari ni nak lalui tanpa makan ubat . 

     Nak jadi Hero . Haha . Nanti penyakit datang , padan muke . BTW , doakan Faris sembuh ye . Esok nak pegi sekolah .. 

P/s: Ujian yang datang itu bermakna Allah rindu dekat kita . Jangan Marah ketika sakit . Sabar je . 

2 comments

Semoge cepat sembuh ye Faris. Sian awak. Rehat lebih sikit. Cuaca panas skrg, muntah pulak tu. Kurang air dalam badan awak nanti. Take care ye.

Aik? Sakit tak makan ubat? O,O

Post a Comment