4 Bulan Berlalu .. Bagaimana kesudahannya ..

بسم الله الرحمن الرحيم


     Cukup 13 Jun , sudah 4 bulan perkara ini berlarutan . Tetapi , keadaan masih lagi sama seperti dulu . Hari ni sudah 14 Jun , maksudnya sudah 4 bulan 1 hari . 

     Masih korang tak faham lagi bukan? Korang boleh ke link ini untuk baca entri yang berkait rapat dengan entri ini . Mungkin bagi orang lain , mereka boleh melupakan dengan serta merta perkara yang terjadi . 

     Tetapi , Faris memang susah nak melupakan perkara sebegini . Hal ini kerana Faris bukan jenis buat salah then buat tak tahu . Selagi Faris tak minta maaf selagi itu Faris rasa tak sedap hati . Orang kata Let's Bygone Be Bygone. Tapi , bagi Faris perkara yang Faris lakukan jika orang lain terasa hati selagi itu Faris tidak akan rasa tenang .

     Perkara ini hanya berlaku kebetulan sahaja . Biasalah kita manusia tidak sempurna pasti akan melakukan sedikit kesilapan . Faris suka ulang ayat ini sebab ia memberi pengajaran kepada Faris setiap kali menulis entri .

I've learnt so much from my mistakes ,I'm thinking to handle it perfectly .

     Mungkin ini ujian Faris . Tolong bantu Faris dengan mendoakan agar dia cepat - cepat memaafkan kesalahan Faris . Ingat , mendoakan kebaikan orang lain sama dengan didoakan kembali oleh malaikat dengan kebaikan .

P/s : Ikhlas menerima kesalahan dan belajar dari setiap kesilapan kerana itu yang akan menjadikan kita kuat dalam menjalani kehidupan . 

2 comments

Bagus tau camtu..mudah rase bersalah..

Harapnya cepatlah dia maafkan ye..

Post a Comment