Best Moments :)

بسم الله الرحمن الرحيم


     Minggu lepas semangat gile nak bace sajak . Dah boleh bace ambik kau berdebar la pulak . Tapi , kurang sedikit . Aku harap ape yang aku bace tentang sajak tu sampai kepada target yang aku mahu . Aku bukan berani sangat bace depan orang ramai . Haha . Tak sangkekan , cikgu yang aku harap ade jugak . Hehe . Poem tak laa panjang sangat . Aku je mengade - mengade pergi tambah . Haha . Aku bace dah laa penat . Banyak pulak komen diorang ni. Menyampah betol . Kalau nak suruh diorang bace , sepatah pom belum tentu .  

( TADI PUNYA DIALOG )
AMY :" Faris , kau bace ape ? Tak faham laa "

PAYEH :" Aku bace sajak la . "

AMY :" Tak dengar pun "

PAYEH :" Aku selesema , suara perlahan , mungkin tak jelas "

AMY :" Kalau orang depan pun tak dengar , orang belakang ape pun tak dengar , haha "

     Aku pun tak tahan malu . BAce dah confident gile . Dah banyak komen dari kelas sendiri , kelas lain tak tahu laa ape lagi . haha . Yang penting , job aku dah habiss . Haha .. Hari ni aku enjoy sesangat . Banyak kenangan terukir harini . Sape yang sangke kan . 

    Yang lain tu sape sangke , dah tertuliskan . Haha . Ape yang aku dapat kongsikan harini yang paling indah pernah aku rase ketika aku tumpang pulang ke rumah menaiki kereta kawan aku . Ketika depan rumah jiran aku kira - kira selang 5 rumah . Ketika itu , aku boleh rasekan bahawa kereta yang berada di hadapan aku tu kereta TEDDY BEAR (SOMEONE SPECIAL) . Hati aku dah mulai berbunga riang . 

     Tak boleh nak cakap ape- ape . Haha . GAtal betol . Then , aku pun tengok muka dia . YA ALLAH , comel gile . Allah saje yang tahu . Ketika itu , dia bercakap dengan ibunya yang memandu kereta sambil melihat muka aku . Senyumannye begitu ayu terukir di wajahnya . Aku lihat pade wajahnye . Aku pun balas balik dengan senyuman malu . Haha . 

    Tak sangke best moment macam ni terjadi . Lain kali  boleh laa guna laluan yang same nak dapat best moment pulak . Haha . Tak sedar diri betol . Setakat ni sahaje dapat dikongsi . 
Penuhi hari anda dengan senyuman . Selain sedekah , jiwa pun tenang . :)