Ngantuknya ..


بسم الله الرحمن الرحيم


{ weii .. jangan ganggu aku .. }

salam .. nama aku Sleepy Boy .. umur aku ?? ehh aku tak ingatlah ..
siapa ingat .. SORRY .. aku study di Sekolah Menengah Kebangsaan
Tidur Malaysia ..{ ->SMKTM }
Di sekolah, aku dapat A+ dalam subjek tidur . .. kalau korang
nak tahu .. sekolah tu kalau tanpa aku .. tak ada orang paling cemerlang
di sekolah tu ..
ketika aku keluar sekolah tu .. mak aku .. Cute MoM .. dia suruh
aku belajar mengenai kehidupan .. dia tak mahu aku
tidur sahaja .
tiba - tiba , semasa aku membuat buku latihan yang mak aku
beli . aku buat semua soalan tetapi kesemuannya SALAH ..
aku ingin melepaskan kemarahan aku . aku pun terus tidur . pada waktu
ASAR .. lama - kelamaan aku baru tahu bahawa ..

tidur pada waktu ASAR .. boleh melembabkan otak kita ..
aku berasa menyesal kerana tersilap pergi sekolah ..
mulai saat itu aku tidak lagi tidur pada waktu ASAR
..dan aku juga ingin memberi sedikit nasihat
kepada orang yang suka tidur tu .

cukuplah pada saat ini ..korang tidur pada waktu ASAR .
OK ..
waktu ASAR , MAGHRIB , SUBUH .
korang janganlah tidur pada waktu itu ..
nasihat aku janganlah korang tidur TIME ni ok ..
bye ..