BACA AWAK !~

بسم الله الرحمن الرحيم
baca laa awak .. saya nak bagi 1 rahsia .. tapi cara yang saya
guna ni boleh mencabar awak ..
dalam rahsia ni saya nak 1 je dari awak .. iaitu = SABAR ..

1.Dah ready dah awak .. ok kalau awak dah ready .. jom baca nombor 4

2.haa .. nak cakap laa ni .. bukan senang tau nak bagi rahsia guna cara ni .. nombor 9 dulu laa ..erk

3.nak cakap laa ni .. awak sebelum tu .. boleh tak awak tolong saya ..
tolong jangan merungut dan jangan putus asa .. pergi nombor 7 .. hehe..:)

4.awal sangat laa kalu nak cakap sekarang .. kita baca nombor 10 dulu laa ..

5.sebenar nya saya suruh awak pergi nombor 8 dulu ..hehe

6.garangnyerr. takut saya .. awak kalau nak tahu saya ..!..nombor 2 dulu laa

7.haa .. dah sampai dah .. nak cakap laa ni ..sebenarnya saya suruh awak pergi
nombor 1 .. baca laa kat situ erkk ..

8.woii .. salah nombor ni .. pergi nombor 6 ..

9.sabar - sabar separuh jalan dah ni .. apelah .. ehh awak nombor 3 dulu laa erk .. saya
tak ready lagi .. i'm sorry

10.sabar - sabar jangan marah nak cakap laa ni .. sabar kan separuh daripada iman .. ok
yang saya nak cakap dengan awak tu ialah .. ermm .. biar lahh baca nombor 5 dulu lah.


...::letih aku buat rahsia ni .. kalau korang sabar .. tolong komen berapa tahap kesabaran
korang .. hehe .. :) bye !~